Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

je to příbeh, Ivano

skvostny je, ze si pribehy lidi nenechavaj pro sebe!

0 0
možnosti
Foto

R^ ;-D ;-D ;-D

Jen nechapu, proc to neni jako 

Letní povídka ;-)

0 0
možnosti
MV

protože, Zuzano, ja nejsem ten typ na posilani prispevku do soutezi...

omlouvam se

krasnej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Podle nadpisu jsem původně soudil, že hodnotíte poslední dopravně - bezpečnostní akci.

1 0
možnosti
MV

mohlo by se to tak zdat, omlouvam se tedy, jestli jsem zklamal ocekavani...

krasnej den i přes mozny zklamani preju

0 0
možnosti
RH

Supr článek, i ty ostatní, dávám si vás mezi oblíbené.

0 0
možnosti
MV

oooo, diky za hodnoceni, tak at vas moje psani bavi i nadále a fajnovy leto preju

0 0
možnosti
Foto

Pěkný R^, více takových úsměvných příběhů a bylo by na světě hned líp.;-D

0 0
možnosti
MV

Jitko, na svete je dobře, urcite to sama nejlíp vite...staci se jen vic koukat a lip poslouchat

krasny leto vam preju

0 0
možnosti
PC

Čtu to u oběda ... a málem jsem se zadusila R^R^R^, dobrýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý;-D

0 0
možnosti
MV

tak dobrou chut vinsuju

0 0
možnosti
MS

jako bych za chalupou dřepěla já;-D tuhle mi tam taky něco funělo a frkalo, neměla jsem odvahu tu chlupatou potvoru zkoumat, ale tipuju spíš na divočáka, úprk do chalupy to jistil

0 0
možnosti
MV

a bylo uz, v době prichodu chlupate potvory, docurano...?

0 0
možnosti
VT

Dobrý ;-DR^. Drobná připomínka - jelen se srnkou - no nevím, nevím.

0 0
možnosti
MV

a není to buřt? mohla rict "lani", aby vam to lip pasovalo, ale rekla "srnku" a mne je to v ramci toho nocniho pribehu celkem jedno...

2 0
možnosti
PS

Hned je mi lépe po přečtení Vašeho dílka,díky.

0 0
možnosti
MV

me bylo po vypraveni taky fajn...a jen kolacem to nebylo

diky za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik