Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fajn oddechovka,Marku.

1 0
možnosti
Foto

Skvělé! R^Moc ráda vás čtu. Dnes mne k tomu všemu ještě "pobavila" i diskuse. To jsou starosti! .... vajíčka se připálila ....8-o

1 1
možnosti

vidte..., ale kazdej ma takovy starosti, které si k sobe pusti

a diky za cteni

0 0
možnosti

Váš blog čtu rád. Vy skutečně rád žijete (na rozdíl od nejmenovaných zakyslých rusofilů :-)). Hezký den Vám i Vaší paní matce (Živej plot jsem stříhal v neděli, jen místo matky jsem měl za zády manželku. A sušenku jsem nedostal).

2 0
možnosti

dekuju

snazim se fungovat tak, aby to dělalo radost me i lidem okolo

a susenka bude...dřív nebo pozdejc, ale bude!

krasnej zbytek srpna preju

0 0
možnosti

Do suterénního nuselského bytu ještě nedorazilo zjištění vědců, že kočkám sice mléko chutná, ale neumí ho strávit. :-)

2 0
možnosti

tak mate mate moznost to dat na vedomi vic, nez jen v diskuzi

tuhle informaci jsem zatím nemel, a fungujeme (ja i kocky, co pijou mliko), celkem v pohode

0 0
možnosti

Když už chcete šířit něco takového tak se vajíčka připálila a ne připálily, ale to mi na tom Vašem díle vadí nejméně...

1 0
možnosti

kdybyste cetla vice mych blogu (nenutim, jen informuji), tak byste vedela, ze nepisu pouze spisovnou cestinou

a pokud jsme tedy u "náprav", tak vase sdeleni by mělo mít několik carek navíc: Když už chcete šířit něco takového, tak se vajíčka připálila, a ne připálily, ale to mi na tom Vašem díle vadí nejmnéně..."

a do diskuzi pisu/-i bez diakritiky

mejte krasnej den a neberte všechno az tak urputne vazne

1 1
možnosti

Nějak jste to popletl.

Šel jsem taky okolo a myslím, že neříkal ruskejm, ale americkejm.

Ale vono je to v podstatě téměř totéž.

Ty vajíčka se mu stejně připálily.:-P

1 1
možnosti

to "vase" okno je ve které ulici, pane Cumpeliku?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik