Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, moc pěkný!R^ My mámy, jsme tak trošku všechny stejný:-), nostalgii a milé  vzpomínky, vidíme skoro všude a přetěžko se pak s věcmi loučíme....znám to moc dobře.;-)

0 0
možnosti
Foto

Umíte na člověka dýchnout nostalgii:-)R^

1 0
možnosti
MV

Sarko, zdravim a dekuju. Ja ale jen prepisuju, dyt to víte!

Krasnej ještě porad srpen preju.

0 0
možnosti
PBR

Moc pěkný, a díky Vašemu psaní jsem si vzpomněl jak mi máma vyhazovala rozdrbaný triko s americkým námořníkem a já ho pokaždé objevil a vrátil do prádelního koše. A jednou dokonce jsem ho vytáhl i z popelnice;-D. Díky a karma

0 0
možnosti
MV

nedavno jsem na chalupe objevil triko tak 35 let stary....to byla nostalgie do aleluja! takze chápu

fajn den preju

0 0
možnosti
KL

při čtení jsem se usmívala :-) díky za hezké čtvrteční počtení!

0 0
možnosti
MV

rado se stalo!

fajn den preju

0 0
možnosti
PK

Jsem z časů, kdy byly kredence a v jednom šuplíku to vonělo vanilkou,skořicí a perníkem,jelikož mám rád sladký ,chodil jsem tam jen tak na čmuchandu. A představte si .že někdy jsem tam i něco vyčmuchal, tak jako vy drobné. Hezký jako vždy od vás ,přeji hezký den.

0 0
možnosti
MV

jo...šuplíky! to je magie

diky za to, ze me ctete a preju fajn den

0 0
možnosti
Foto

R^ Moc hezky nostalgický. Kdybych si nebyla jistá, skoro bych si myslela, že jsem vaše ségra...;-D

0 0
možnosti
MV

Znate to, Sarko, všichni lide bratry jsou...

fajn den preju

0 0
možnosti

pěkný, jó to byly časy, i v reklamě - max. tak "Na špínu solvínu";-D

0 0
možnosti
MV

ten claim jsem neznal, diky za nej a fajnovej den preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik