Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J12a32n 15A85n58d55r95l45e

7. 10. 2014 13:43

:-)R^ 

jó, a nejlíp ve starym wartasu, ten tak krasne houpal...

1 0
možnosti
Foto

J56a66n 66A35n63d92r11l87e

7. 10. 2014 13:45

... a vonel  , to clovek proste VEDEL, ze jede autem, co ma motor.;-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, já jezdím po starý věčně, neb si nekupuji dálniční známku.:-) Občas to zkusím i v Německu, kam jezdím za sestrou a díky navigaci, která umí, jezdím nádhernou krajinou, kterou,bohužel, z dálnice ( mě dost nudí) nikdy nemohu poznat. Hezký článekR^.V

0 0
možnosti
AAP

Když já to ráda střídám ;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky jezdíme rádi po starý a kocháme se8-o. Nahlas jmenuju obce, kudy zrovna projíždíme, to je hotová plejáda všemožných názvů. Jistě mají taky svou historii. Po dálnici se vydáváme jen vyjímečně. Opět pěkné vzpomínáníR^

1 0
možnosti
KL

My teď jezdíme po starý! Syn udělal v květnu řidičák a aby se vyjezdil nekoupila jsem dálniční a těšila se, že z Prahy do Velemína budeme jezdit tak jako kdysi. Žádná D8 :-) A je to paráda. Díky

0 0
možnosti
MV

taky si to tak ted budu davat, na dalnice casu dost

krasny jizdy preju

0 0
možnosti
MV

vyjedte si nekdy, Petre, jsou to vylozene lazne!

krasnej rijen preju

0 0
možnosti
MV

...a k jizde si kupte karamely, Dano

fajnovy jizdy preju

0 0
možnosti
FF

;-DR^...blbý je, že stará je vždycky děsně zasekaná...kdyby se člověk mohl aspoň kochat, jenže to by mohl skončit někomu v kufru.

0 0
možnosti
MV

včera jsem prozival pomerne dlouhy okamziky, kdy ne cely ceste prede mnou a za mnou nebylo ani kolo!!!!

1 0
možnosti
PK

Můj děda ,který po žádný jiný než po starý nikdy nejel ,mi během jízdy ,vždy vyprávěl jak za mlada jezdil po starý ,kde to úplně jinak vonělo,aleje byly delší a chládek v nich chladnější ,stíny stromů prý přejížděl skoro nepřetržitě.Jak s babičkou u sedláka koupili vejce a o pár km dál se stavili ve výletní restauraci a u stolů se slunečníky na dřevěné štangli si babička dala zmrzlinu, prý nedostižnou.Vaším přispěním jsem se vrátil do dětských dob, které dědovi až tak již pochuti nebyly, ale pro mě byly krásné.A za to vám hezky děkuji a přeji barevný podzim.

2 0
možnosti
Foto

Nostalgie, znám :) Ale velmi rychle přejde, když se objeví kamiony, které nelze předjet a na zadních sedačkách jsou netrpělivé malé děti :)

2 0
možnosti
MV

vcuclo me to az na Bulovce! a bylo mi to fakt logr...

fajnovy poslední zarijovy dny preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik