Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestli to nebude metamorfóza v Gorbačova....

0 0
možnosti

huš, Dano...

diky za cteni a pekny dny k Vám

0 0
možnosti

Buďte rád za husté obočí, alespoň Vám, Marku, neteče pot do očí. A dá se přistříhnout. Mně tuhle kosmetička řekla: "Koukám, že se vám obočí přestěhovalo na bradu!" To tak u šedesátek bývá. A vše nej ke štířím narozkám, já je mám v sobotu. A každoročně dostávám ten nejkrásnější dárek od tohoto státu, potažmo EU, o hodinu delší noc! A, jestli je Vaše paní matinka Boží žena, jak jsem dole četla, tak Vy s těmi svatými taky asi tyjete (Matouš, Marek, Lukáš a Jan), né?!

0 0
možnosti

no o stejkajicim potu mi vypravejte, Jano, moje hola lebka je pro pot idealni klouzackou...

a dodatecne vsechno dobry k narozeninam, a hlavne spokojenost, preju

a esli sem svatej...no nevim, nevim...

0 0
možnosti
Foto

To máš z léta! Jak jsi furt polehával na tý svý plovárně, srazil se ti ze slunce pigment. ;-) A tak je tvá mozkovna lépe chráněna, abys nás moh i nadále podobně vesele informovat, co je novýho. :-)Kdepak jaterní skvrny, v Tvym mladym věku, chlapče můj! To se určitě paní Zajícová jen spletla....

0 0
možnosti

fakt? tak to jsem rad, protoze mi tak leto nechalo na hlave cejch, kterej se mnou pujde pekne az do jara a v lete ho zase mile prikrmim...

paní Zajicova, jak vim, neni lekarka, tak me ta jeji diagnoza ani moc nevylekala...

0 0
možnosti

Maminka mi umřela v 56 letech na rakovinu. Potkala jsem tehdy starého pana Paroulka, truhláře a ptal se po ní, že ji dlouho neviděl a pak spráskl ruce v údivu - umřela? A 56let? Takový děvčátko!!! Takže hlavu vzhůru Marku, do děvčátka ještě hodně chybí! A Bůh dá i další roky, co by nám dělalo radost, když ne tohle fajnový čteníčko;-)

0 0
možnosti

Jindrisko, do devcatka v mem pripade fakt hodne chybí!!!

a dekuju za prizen a fajnovy dny preju

1 0
možnosti
Foto

stařecký jaterní skvrny, Marečku...

0 0
možnosti

jatra v cajku, Zuzko, takze skvrnA...ne plural.... zatim

mej se krasne!

0 0
možnosti
Foto

Uf, už jsem se lekla, že tu půjde o nějakou nemoc. A zatím pigmentový skvrny! Vy si ho opalujete?8-o8-o8-o Protože jestli ne, tak se nemusíte bát.:-)

1 0
možnosti

ja sem v lete casto na sprostaka, neprekrejvam - dopřávám mu slunka, protože kam chodí slunko, nemusí lekar - ani venerolog!

2 0
možnosti

(počkejte tak patnáct let, pane Valičku :-))

0 0
možnosti

dyz panbu da, podam hlaseni, Stanislave

dekuju za cteni a pekny dny preju

0 0
možnosti

D17a69v56i55d 40V97l23k

26. 10. 2016 14:32

Jestli ty nebudeš brácha Limonádového Joe (nevím jak se to skloňuje Joa?);-)

0 0
možnosti

Joea - piš jak slyš - se to sklonuje, Vlcaku...

a bracha nebudu, on mel kakaovy velikosti mexickeho dolaru

ja hodne vosizeny kakao ve velikosti usmrdenyho halire - ale zajimavost to jiste je

1 0
možnosti

Jsi v nejlepších letech, já o tom musím něco vědět...;-D;-D;-D

0 0
možnosti

dyt ja vim, ja jen tak pindam...

0 0
možnosti

dekuju za prizen a krasno preju, Dagmar

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik