Diskuse

Orobinec

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...tak doma mám zimu, ale orobinec nemám...Zorina je na tom líp!

0 0
možnosti

ty mas oroordnung - to bych si tak tipoval! krasnej vikend preju, Zuzko

0 0
možnosti
Foto

Tak mi teď došlo, že mám dva orobince, taky si je musím poklidit;-DMarku, zdravímR^

0 0
možnosti

ordnung must sein, mila Jitko, tak sup na to! krasnej den preju

0 0
možnosti

To je dobrý, kdyby se náhodou opařila, může to tím sněhem rovnou chladit. Maminka je skvělá a připomněla mi, že orobinec už jsem taky dlouho nerovnala.:-)

0 0
možnosti

no vidite, dva v jednom!!! ze to mamu nenapadlo

prijemny srovnavani orobince preju

0 0
možnosti
Foto

Tvoje máma je fakt ďábel.... Mám obdobný zážitek ze Silvestra. Ségra se po půlnoci na terase děsně lekla prdy jedné pumelice a jala se instinktivně pozadu prchat do bytu. Já ovšem stála u dveří a fotila ohňostroj. Naštěstí jsem se ve dveřích zašprajcla loktem a nápor jsem udržela. Jinak bychom se obě válely pod schody. Představa, jak bychom v případě zranění volaly sanitku... To by si asi záchranáři říkali: Baby se vožraly a pak se porvaly jak dvě feny....;-)

1 0
možnosti

mama je dabel s orobincem, Sarko

a vas pribeh taky peknej, jen - skodolibe - skoda, ze jste to ustaly, mohly jste mit kraaaaaaaaasnej pribeh na novej rok!

0 0
možnosti
Foto

Souvislosti jedněch nemusí nutně chápat druzí. Příklad: zeptala jsem se rodičů, proč mají ve vaně tu velkou vařečku. No přece protože jim nefunguje mrazák. Aha. Cesta o příčiny k následku byla poněkud komplikovanější, asi tak v půlce jsem ztratila návaznost a unikla mi veškerá logika. To se stává.;-)

Takže chápu. Mít v bytě sjezdovku a přerovnávat orobinec je v zásadě běžná věc. Díky za pobavení.:-):-):-)

1 0
možnosti

no to je prece nad slunce jasny - s tou vareckou...

dekuju za cteni, Pavlo a fajn zbytek dne preju

0 0
možnosti

Ale to je nádherné spojení. Maminka je čarodějka jazyka! To máš asi po ní!:-)

0 0
možnosti

Jindrisko, dyt to pisu...kampak s kouzelnici...

dekuju za cteni

0 0
možnosti

P60e81t19r 19P69i70l16n24ý

11. 1. 2017 13:58

Dík - pěkně jsem se zachechtal. Sněhová závěj a horký čaj...

Docela mi to připomnělo dávnou historku o řidiči škodovky, který přijel do pojišťovny se zdemolovanou kapotou s tím, že mu ji v maďarské pustě (Píše se to tak?) rozsedl slon. A ona to byla pravda...!

2 0
možnosti

tak pribeh z pusty se slonem je nejvic! diky za nej

a taky dekuju za cteni, jsem rad, ze pobavilo

0 0
možnosti

řehtám se tu v kanceláři a přidám k nasr. lokomotivě i hlášku: U nás dneska byl takovej samec, že mi zmrzly i chlupy v podpáždí. To pronesl kolega,když ráno dorazil v -18°C do práce.

0 0
možnosti

a co moudí???

fajnovej den, Sarko, preju a diky za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik