Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzko, dekuju za nahlidnuti!

0 0
možnosti
Foto

Já tomu říkám černá díra. Je to otvor do jiné dimenze. Tam se všechny ty věci ztrácí. Bohužel to funguje i u lidí. Proto je tak velký počet pohřešovaných a zdánlivě ztracených jednotlivců.

Jednoho napadne, že přece všichni ti dávno ztracení nemohli být do jednoho zavražděni. Všichni ti stopaři a stopařky. Atd...

0 0
možnosti

...

jeste, aby se mi za kakaem ztratila matka, Miroslave...

diky za cteni a fajn druhou polovinu vikendu preju

1 0
možnosti

No a moje známá schovávala peněženku před synem, co jí bral penízky. A dlouho pak hledala ... jednou myslela, že už nenajde a hle!, peněženku vyhrabala v piksle s moukou . tam nezdárný syn nehledal. Nebo v mrazáku, skrýše měla důmyslné, leč paměť špatnou;-D

0 0
možnosti

ze by mama ulozila krabici s kakaem do nadoby s moukou? no..zkusim ji smerovat k tomuto mistu a uvidime, Jindrisko

fajnovou nedeli preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DVzal si seznam, kde je co uložené, a šel to nakoupit... Zima života... A mám vůbec ještě doma kakao?;-)

0 0
možnosti

Ale já znám osvobozující rčení - až si s tím čert pohraje, tak to vrátí! No a je to;-D, žádné zapomínání, čert /aby/ to vzal...

1 0
možnosti

jen aby cert nevychlastal to kakao a mame nevratil jen krabicku...

1 0
možnosti
Foto

Taky hledám, hledám a vím, že bude sakra hůř!;-)

0 0
možnosti

ja vim a pak prijde moment, kdy bude nejhur, ale nam uz to bude jedno, protoze nebudeme resit kraviny, prece...

Jitko, fajn nedeli preju

0 0
možnosti

to je dveřma marku,řekněte to Zorině..

Už jste někdy přišli do místnosti za určitým účelem, a okamžitě zapomněli proč?

Vypadá to, že za to mohou – dveře!

Psychologové z University Notre Dame (stát Indiana, USA) objevili, že projití dveřmi způsobí v mysli proces,

který nazývají “ohraničení události”.

Ten oddělí od sebe dvě skupiny myšlenek. Náš mozek uloží myšlenky, které jsme měli v jedné místnosti a připraví nepopsanou stránku pro myšlenky v novém prostředí.

PS: Bože, to se mi ulevilo! Já myslel, že jsem sklerotický debil, a zatím za to mohou dveře

3 0
možnosti

takže pokud někam šoupla kakao a odešla dveřma..je to jasný....

2 0
možnosti
Foto

R^Marku, vyřiď mamce, že za to nemůže její paměť, ale Zašupšák. Takový potvora skřítek, co lidem schovává věci. Máme ho doma všichni, jen ten Zorčin je poslední dobou asi nějak moc aktivní. Ať ho trochu uchlácholí tím, že občas nechá někde něco ležet, co moc nepotřebuje.:-)

2 0
možnosti

Honzo, ty jsi romantik. ja o sobe reknu, ze sem blbej, ze si nic nepamatuju, ale ty mas Zašupšáka...se máš!

0 0
možnosti
Foto

Já jsem sice teprve v pozdním létě svého života (alespoň si to naivně myslím), ale už teď trávím podstatnou část dne hledáním, co jsem kam dala, rozpomínáním na to, co jsem neměla zapomenout - např. kam jsem dala ten papír, který mi má osvěžit mou chatrnou paměť.

Pokud se už teď nacházím v životní fázi "hledání ztraceného času", tak to skutečně netuším, jak bude vypadat ten "podzim" neřku-li "zima" života. Díky za pobavení, jo a mám cenný tip pro Tvoji maminku: kakao bude buď v lednici, na WC nebo u brambor (případně úplně jinde);-DR^.

1 0
možnosti

az přijde zima zivota, tak nam bude vsecho putna bublifuk a budeme jen zit, at se staraj jiny, ne?, Pavlo

ona sama prizna, kam ho dala - ale sem taky zvedavej

0 0
možnosti
Foto

H40a12n10a 67V75l98k55o55v10á

20. 1. 2017 11:30

R^Taky to mívám. Jsem ale docela netrpělivá, takže rezignuji do hybernace poměrně brzo a dám těm věcem do budoucna šanci někde se nečekaně objevit. Většinou to vyjde... Zdravím, Marku v těchto třeskutých mrazech.

0 0
možnosti

mam to stejne. kdyz nemuzu nic najit, vyskašlu se na to a pockam, az to vyplave

jde o spolehlivou metodu, ale pouze pro vyrovnane jedince...co umej pockat

fajnovej zbytek soboty preju, Hanko a krasnou nedeli

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik