Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

byla, Sarko

diky za cteni

0 0
možnosti
MV

diky, az bude neco podobnyho kolem Vas, vyrazte, Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Tak se tady tak nakrucuju u počítače...;-DR^

0 0
možnosti
MV
Foto

Byla jsem na svatbě své tehdy sedmnáctileté cikánské kamarádky domluvené svatebními otci.

Luskat prsty a házet bokama do stran, to mi jde. I to vlnění a hop hop hop.

Jen točit se jako čamrda nezvládám. Nicméně i tak je to zážitek na celý život. Vám jako obvykle karma a dík za připomenutí.

0 0
možnosti
Foto

P.S. ... a tak jste mne naladil, že si z youtube v kuchyni pouštím Gipsy Kings... a hned se člověku rozproudí krev:-)

0 0
možnosti
MV

vyzkousejte, osvobozujici!

a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

to musel být zážitek-vidím že jsem zas něco propásla-tak snad příští rok;-)

0 0
možnosti
MV

bylo to fakt "jinde" a to clovek posledni dobou malokdy zaziva!

treba jen to, aby te z mejdanu z vedlejsi vesnic odvez soused, kterej proste celej vecer nepil, aby odvez z party svoje sousedy domu

to se dneska moc nestava

krasny to, Libo, bylo

pristi rok zase!

0 0
možnosti
MV

melas tam bejt, Karlo, zazila bys veci teda...

1 0
možnosti
Foto

To chci vidět, než umřu! Musíš předvést, až se uvidíme, rum bude zajištěn;-)

1 0
možnosti
MV

s Tvoji vitalitou, Jitule, casu more

a ja budu mit aspon cas se naucit zakladni kroky!

diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

:-)musel sis to užítR^ já včera na svátek blogem vzpomínala jinak...tobě to zažité a popsané závidím, já si totiž na jednu stranu odpustila i nějakou větší propagaci toho svátku, protože ...protože ... protože, prostě víme. Přeju ti proto uchování zážitku i zde...a jen a jenom radost.

https://kielbergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=657667

2 0
možnosti
MV

hlupaku se najde u kazdyho tematu more, takze rozumim Tvymu protoze, protoze a protoze. proste vime, jak pises

a uzil jsem si to fakt do plnejch - celej vikend me bolelo telo, tak jsem ho ted zase trochu rozhejbal praci na zahrade

dikes za cteni a fajnovo preju, Radko

0 0
možnosti

A může se to použít i obráceně: "Já sem bílej, ty si černej, tak pojď tancovat"?

0 0
možnosti
MV

klidne

kdyz se sejdu normalni lidi, tak i zlutej s puntikatym

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik