Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

R^Taky jsem na ten její výrok hleděl jako zjara. Pak mi došlo, že je starostkou za hnutí ANO. :-)

0 0
možnosti
MV

Je jedno, jestli ano, ne, ODS, socdem nebo komunisti. Paní K prostě slovně uložila tam, kde jiní politici drzej lajny a mají za to, že jim jejich "pravdy" bastime. Potvrdila tím naše domněnky. Diky za čtení

2 0
možnosti
Foto

Moc dobrý postřeh. Už se těším, co všechno se dozvíme od politiků ANO, kteří v dalších volbách už nebudou smět kandidovat.

0 0
možnosti
MV

Já se netesim, a jejich voliči budou asi cucet.

1 0
možnosti
Foto

Upřímně, u Krndy, jak se jí napříč Prahou říká, mě něco takového ani moc nepřekvapuje...

0 0
možnosti
MV

O tom, že by mě to překvapilo jsem nepsal.

0 0
možnosti
JM

To je bomba, Marku! Gratuluji!

1 0
možnosti
MV

Jano, ta Krnáčové "bomba" mi male roztrhla hlavu, kdyz pronesla, ze uz muze rikat pravdu

diky za cteni

0 0
možnosti
OM

Většinou mám problém s Vámi souhlasit, ale tentokrát R^ a karma.

0 0
možnosti
MV

stane se, ze se nekdy lidi sejdou a jindy ne

dekuju za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti
JK

J93a24n 75K74o71z77á83k

25. 4. 2018 22:57

A to jsem si myslel, že myla okna u kavárny a podporovala PraguePride ze svého přesvědčení. A ona to dělala, protože s tím nesouhlasila, ale musela lhát.

3 0
možnosti
Foto

Politicky korektně řečeno "neříkala nepravdu" a kdo tvrdí pravý opak, ten je lhář.:-/

S tím Libeňákem to je celkem průšvih - pracuju v Libni a celkem dost často se potřebuju dostat do Holešovic, stejně tak asi 50% našich studentů.:-(

0 0
možnosti
MV

lodka, Pavlo...

diky za cteni

0 0
možnosti
RC

Neuvedla jeden podstatný detail - i o nový most se musí pečovat. Takže mele hovadiny.

1 0
možnosti
MV

nebude kandidovat, nebude pecovat - to je prece jasny, Radku

dekuju za cteni

0 0
možnosti
JB

Jo, říci jak to bylo, se nevyplácí ani poté. Koukalové také ne. Ale Pravda nakonec vítězí.

0 0
možnosti
Foto

A srdečně gratuluji k svátku !R^;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik