Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trpce krásný příběh, Marku...R^ Díky... A k textům níže: lidé jsou stále nepoučitelní. ;-) A já asi taky, protože se pořád divím, jak je to možný...:-P

4 0
možnosti
MV

Taky se podívuju. O to víc je ale třeba neustále připomínat. Klidnej večer preju a díky za čtení.

2 1
možnosti
KT

Co je to platné, máme svobodné volby, na Hradě sedí rusofil, premiér je estebák a vládu máme s podporou komunistů.

0 0
možnosti
MV

dost "zapeklita" situace

a premier se "DIVIL" reakci lidi - kdyby mel respekt, k takovym reakcim by nedoslo

Zemanovi to doslo, proto mlcel a zustal zalezlej

1 0
možnosti
KT

Kdybych byla mladší, asi bych propadala zoufalství. Takhle si už situaci tolik nepřipouštím k tělu a pokud mi neberou mou práci, tak se rozčiluju jen občas.

Včera se mi ale vybavily vzpomínky a to ticho z Hradu mně přišlo urážlivé. Stejně by to sice byly nějaké hulvátské rádoby vtipné kydy, ale takhle mi to připadalo "s..u na vás občané, jste mi u..."

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik