Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Tak jsem si tak tuhle vzpomněla, Marku, jak to bejvávalo, když jste v Praze chodil na náplavku, špicoval uši a hlášky schovával do tajné kapsičky. Ona ta doba si ti mi nějak zahrála, co ?! Ale Vy jste naštěstí býval vždy fajn načatej na dobrý lidi. Obvykle děkujete lidem tady za čtení. Já děkuji Vám za psaní.

Dneska jsem tady prostě mlčet nemohla.

0 0
možnosti
MV

Děkuju, Jano

jj, to byly časy. Po covidu, při válce se dost věcí změnilo. I zdejší prostředí. Ti, co teď občas mezi lidma zaslechnu na ulici si zaznamenání nezaslouží. Je to smutné, ale já se optimista. Všechno blbý končí dříve.

Hodně zdraví a radostí přeju si našeho dalšího roku A děkuju za čtení

0 0
možnosti
Foto

Já jsem v soukromém životě spíš vlčice samotářka, takže i toto je pro mě trochu výlet do jiného světa, ale stejně jako ten do Afriky se mi líbil.

0 0
možnosti
MV

dekuju a fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

A jaký ten babinec nakonec byl?

0 0
možnosti
MV

Mlíko došlo včera večer, nákup dneska ráno. Zítra jedeme na pár dní do Brna prosmejdit galerie, výstavy a snad nějaký to divadlo a určitě hodně bister, restaurací a klubů. Vocap jsem potvrdil a tak čekám na instrukce, Slávko...

Díky za čtení a rok 24 ať je ještě přívětivější, než si přejete a představujete.

1 0
možnosti
MV

Mně to taky celý náramně sedlo, Zdenko.

Tak jsem se chtěl i radost podělit.

Díky za čtení a fajnovej podvečer přeju.

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma

2 0
možnosti
MV

O karmu nejde, jsem rád, když lidi přečtou. Pěknej den přeju

1 0
možnosti
VF

"Radost dá rozum"

- to potvrdila před dvěma měsíci i naše schůzka osmdesátníků. Ani jediné nadávání, jen ta radost. Radost do třetice - Marek je zpět v moudré společnosti místních zákaznic před krámem.

2 0
možnosti
MV

Verko, tak jednoduche a tak pravdive, ze jo?

Mlíko do kafe me vyhnalo do dnesni sloty a do naruce sousedek. Prvni z nutnosti, druhe s radosti.

a priste bych se rad na vasem srazu objevil - to musi bejt proste a jen RADOST

dekuju za cteni a fajnovej den preju

A pro jistotu i celej rok - nejsem si jistej, ze jsem Vam uz popral a nepoprani by mi radost opravdu neudelalo.

2 0
možnosti
Foto

"Radost dá rozum" - tak to je fakt krásné

Díky

2 0
možnosti
MV

je to tak, Ilono

jednoduche a plne vystihujici

radost prichazi s rozumem

ti co furt jen brblaj se ale k takovymu poznani nedostanou

diky za cteni a ..... to co si prejete

5 0
možnosti
DV

D13a43v30i31d 74V86l40k

12. 1. 2024 12:35

Já to mám prostě rád tyhle sousedské blogy

5 0
možnosti
MV

ja taky, dyt me znas, Vlcaku

zdravim do Olomouce

3 0
možnosti
Foto

Bezva, Máro. Hned bych se takovýho babince zúčastnila, ale nemám čas. Mám svoje babince, až na to, že jsou tam i dědci, a divadlo a sbor, no znáš to.

0 0
možnosti
MV

Zuzo, ty bys do nasi vesnice s tvoji naturou sedla! o tom zadna

uzivej babince, uzivej chlapince, uzivej rozum

proste cokoliv, co prinese radost

a diky za cteni

3 0
možnosti
Foto

Příjemná náladovka

6 0
možnosti
MV

takovej je zivot na vsi

den po dni dekujeme, ze jsme se rozhodli z mesta vypadnout

diky za cteni a "prijemnou naladovku" preju do kazdyho dne tohoto roku, Jaroslave

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik