Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

hodnej, Jitko, jel jsem za pohlazeni

0 0
možnosti
Foto

Jednou...to už je strašně dááávno, jsem jel taxikem a taxikářka chtěla v noci pohladit Jitulku...aaani se neptej, po kolika dnech jsem se dostal domů ;)

3 0
možnosti
Foto

Bezva počteníR^ Čte se to jako plavání v řece. Člověk se nechá jen unášet. To mám rád :-) Ale taky mě pobavilo, že dámy v diskusi na Váš text pohlíží naopak zcela pragmaticky.....;-D

0 0
možnosti
MV

tak to mam radost, pokud to moje psani takhle funguje

fajnovej den preju

0 0
možnosti
Foto

Ó, jak Vám rozumím, Marku. Též nesnáším upovídané taxikáře. Ostatně, právě touha po klidu je většinou důvod, proč volím tento způsob dopravy...

A přeji Vám pěkné úterý :-)

1 0
možnosti
MJ

Já to říkám pořád, Marku. Že pes má být vidět. Aby nedocházelo k nedorozuměním... a také ho člověk nezašlápl. Jo, držím palce v soutěži.R^:-)

0 0
možnosti
MV

Magdo, diky za palce, ale nejlepsi cenou za moje psani je to, ze se lidem libi moje skladani slov. krasnej den preju

0 0
možnosti
Foto

R^:-)pes obranář. Neplatící zákazníci budou roztrháni, nebo spíš počůráni:-).

1 0
možnosti
MV

nebo vyhlazeni, Ludmilo. Fajnovej den preju a diky za prizen.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik