Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

KVČRN! (kapkejky v ČR nechceme:-)

5 0
možnosti
MV

genauso! krasnej vikend preju, Sarko

2 0
možnosti
JJ

J53i70ř60í 63J30o24n98á68š

18. 3. 2016 16:24

Ježíši Kriste(věřící prominou!),co to je????Pane Valičku,co jste to zase vytvořil?Já jsem asi z hodně zapadlýho vidlákova...I moje žena,ač náhodou pracovnice pekárny ve Žďáru nad Sázavou po dotazu řekla taky "co to je?".Asi byste měl víc ladit naše bránice,na což se vždy těšíme,než naše,pardon,mdlé mozky.Kdo nemá mdlý mozek v tomto případě,tomu se z hlouby svého srdce omlouvám.A teď jsem se do toho dost slušně zamotal,ale já věřím,že mi pan Marek jistě slušně a hezky vysvětlí,kde udělal soudruh ze Žďáru chybu.To je v pytli......Dlouho se mi nestalo,abych takhle dopadl........kapkejky.... No fuj!!!!R^V;-D

0 0
možnosti
MV

soudruh ze Zdaru zadnou chybu neudelal. ja toho o svete vim taky prd. kapkejky (v orignale cupcake) jsou normalni maly babovky casto fakt domrveny vyzdobou na jejich vrscich...a sladky je to jako cumel, hnusnej cumel. ale at si kazdej ji, co mu chutna. mne vadi to, ze Hera, jako ceskej produkt mydli lidem o Velikonocich hlavy kapkejkama, misto aby radila jak na mazance, beranky a jidase... o tom jsem psal

preju krasnej vikend a diky za navstevu myho blogu!

5 0
možnosti
ZS

Jsem ráda, že v tom nejsem sama.

Dosud jsem ty kapkejky nepochopila. Co to jako má znamenat? Nějaká malá bábovka nahoře s krémem? Jednou jsem na triatlonu něco takového vyhrála. Tedy asi přímo "to". Vrazili mi "to" do ruky a já fakt nevěděla, jak to jíst. Nemám tak velkou hu..- ústa, abych si nevykloubila sanici...;-)... jo a nejlepší bylo, že "to" mělo růžovou barvu.

5 0
možnosti
MV

mam s kapkejkem podobnou zkusenost. jen jednu a stacila. je mi volny, ze se casto jedna o preslazenej kyc, neni mi jedno, ze Hera nejede v mazancich a berancich, ale v necem tak pomijivym, jako je tahle minibuchta... krasnej vikend preju! at vam to hezky beha!!!

1 0
možnosti
Foto

Marku, proti kapkejkům jsem odjakživa, takže proti velikonočním jsem a budu TUPLEM !!

3 0
možnosti
DK

Náhodou, kapkejk vypadá, že bude naprosto nepoživatelnej už v tý reklamě :-).

A já hrozně nerada vařím a peču a letos nemusím, protože jedeme lyžovat. Tak jsem z toho krásně vybruslila ;-).

2 0
možnosti
MV

tak uzijte lyze, Dito

ja dam mazanec a slivku a vodku a bechera a ferneta a anyzovku a rum a pak mozna i nejaky velikonocni halusky jako dusledek toho mixu...

1 0
možnosti
DV

D72a79v60i67d 28V10l31k

18. 3. 2016 12:18

JoR^....Taky budu psát velikonoční kousek:-) Manželka na mě taky zkoušela ty pitomé amerikánské mufíny,ale já jsem jí jasně dal najevo, že vyžaduju české povidlové honzovy buchty, štrůdl, táč s meruňkama a drobenkou, poctivou třešňovou bublaninu, Béleše s povidlama, patenty s povidlama a makem. Kam se na ně hrabe jakási nechutná hromádka s polevou . To ať si dělají Američanky co neumějí vařit. Pro českého chlapa, české buchty od české baby a hotovo.

11 0
možnosti
MV
LN

...vlastní sestrou másla nebyla HERA....ale SANA....

2 0
možnosti
MV

fakt? tak to pardon...u nas v rodine se tradovala Hera..a to vite, Ladislave, kořeny kvuli Here nepopru

fajnovej den preju

0 0
možnosti
Foto

Mně ty kapkejky nikterak neuchvátily ani mimo období velikonoc. Zato taková vajíčková tlačenka, to je panečku dieta ;-D

Ale fakt se těšíte na beránci? ;-)

7 0
možnosti
MV

jasne, sklonuju tak schvalne, protoze je to hezky! a jednou za rok si pochutnat na berankovi s "rózinkama" je fajn

krasny dny preju

4 0
možnosti
DP

Klídek, taky upeču beránka a nádivku. Kapkejk mi nesmí přes práh stejně jako Santa Claus a Valentin. Omilostnila bych cheesecake, ale jedině, když si těsto udělám sama a ne ten z rozdrobenejch sušenek. :-) Pěknej víkend při zdobení jarními barvami.

6 0
možnosti
MV

chésekake, myslíte, Dano?

nemuzu se dočkat, az otevru okna a jarni barvy mi zavalej kvartyr!!!

krasny dny i Vam

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik