Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Gratuluju k přežití a samozřejmě k úspěchu. Snad se mi na některé z příštích čtení - a já věřím, že jich ještě bude dost - podaří taky dostat. MMch. - dá se tam jít se psem ?

0 0
možnosti
MV

Dano, na moje cteni (pokud budou dalsi) budou moct SAMOZREJME chodit psi s lidma!!!!! krasny dny preju a dekuju za gratulaci

0 0
možnosti
Foto

Marku a říkal si, že příště čekáme i maminku? Jestli přijde tak ji upeču (dobře zajistím upečení u svého muže) úúúúžasné bábovky :-) BTW bylo to prostě skvělé, ale to jsem ti už říkala ;-)

0 0
možnosti
MV

pro mamu to chystam jako prekvapeni....proste ji pozvu do kavarny na kafe a pak se uz dej vule bozi!

a dekuju, Nicol...taky mi to udelalo radost

1 0
možnosti

To si pište, Zorinko, že jste Marka neporodila zbytečně!! ;-D;-)

Bylo to moc fajn, příjemně strávený sváteční večer...fakt;-)R^

1 0
možnosti
MV

vona mi to stejne bude verit tak na 20%, znam ji...

0 0
možnosti
VI

Věřím, že předčítání vlastních textů před posluchači bylo velmi náročné. Ale taky věřím, že to velice dobře dopadlo. Bez zbytečně zvonících mobilů a jiných rušičů:-)R^

0 0
možnosti
MV

hele, mobil zazvonil...a me to moc pobavilo! a kdyz skoncilo cteni a ja si povidal s lidma co poslouchali, tak to zacalo krasne fungovat... krasnej den preju, Vlasto

0 0
možnosti
IR

Nemít to do Prahy přes 300 km, tak bych jela. Váš blog je skvělý, vždycky mě pobaví.... Jak já vám rozumím s těma zdrobnělinama :-)

1 0
možnosti
MV

asi stejna krevni....podle tech km to sacuju na nejakou moravu....ale co my vime, co moji puse a lidskejm usim osud nadeli...treba i nejakou moravu... diky za prizen a fajnovej den preju

1 0
možnosti
JZ

Mama se Vas blogere skutecne ptala, jestli v mistnosti pritomni lide predstirali, ze Vas poslouchaji?

0 0
možnosti
MV

spatne jste to ucetl, Jaroslave. mama se ptala: a voni te poslouchali? slovo "predstirat" nepadlo v zadnem padu. napsal jsem to nebo vas to jen napadlo a mel jste za to, ze jsem to nekam otisknul....?

0 0
možnosti

Marku, tak hlavně, že premiérové čtení dopadlo tak, jak bylo přece předem jasné - totiž výborně. Ty Vaše příběhy se krásně čtou, a ještě když doléhají přímo do ucha, lačného poslechu:-)! To musí být paráda!!! A poreferoval jste o tom taky laskavěR^

Ještě hodně takových večerů!:-)

0 0
možnosti
MV

Marie, díky a vam krasnej den a dobrou veceri a neco zabavnyho vecer a plnej spanek. A zejtra zacneme zase od zacatku... mejte se fajnove

0 0
možnosti
Foto

Marku, ještě vyřizuju vzkaz od své ségry k Vašemu večeru - doslova - "Díky za tu porci laskavosti! " Nějak Vám to v úterý nestihla říct....;-)

0 0
možnosti
MV

Sarko...a ze jste me nepredstavila... Za tak vyseknutou poctu bych moc rad podekoval osobne. To byl totiz cil, kterej jsem si v duchu dal - aby lidem bylo dobre. A vono to sedlo...takze sestre moc dekuju a doufam, ze vas na pristim cteni zase potkam a budeme na sebe mit vic casu... krasnej den preju a jeste jednou dekuju

0 0
možnosti
KL

Já děkuju! Byl to super večer R^

0 0
možnosti
MV

tak to jsem moc rad a priste na cteni (dam vedet) a jestli bude chut dorazit, me chytnete za ruku a popovidame...moc jsem toho v tom uternim ajfru nestih...a mrzi me to. krasnej den preju

1 0
možnosti
NP

To mne mrzí, že mi to časově nevyšlo, moc ráda bych příště šla potěšit svoje uši a omastit oko. Podle fotek soudím, že to muselo být fajnový. Kdy a kde bude další čtení ? Určitě dejte vědět Marku, myslím, že nás zájemců bude víc.

1 0
možnosti
MV

Nike...tak vas jsem tak trochu cekal, ale pak ten celej vecer vzal takovej švunk, ze jsem byl rad, kdyz jsem se moh u par lidi zastavit aspon na par minut - bohuzel ne u vsech. dam vedet pristi termin a misto a doufam.... krasnej den preju!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik