Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Moc ráda Vaše příspěvky čtu a mrzí mne, že jsem nebyla včera mezi posluchači:-(. Snad příště. Prosím, se svým příspěvky nepřestávejte - vždy pohladí mou duši:-).

0 0
možnosti
MV

Ivano, dekuju Vam. Pokud takhle texty fungujou, tak jsem velespokojenej. a neprestanu, psani je pro me chleba s medem....kazdej den a porad dokola a presto neomrzi... fajnovej den preju

1 0
možnosti
ŠM

nebyla to taková hrůza..dal jste to...R^

0 0
možnosti
MV

vitežene? po prvnim cteni to ze me žuchlo dolu a pak to snad uz bylo prijemny, soudim podle reakci lidi tam a na fb a konec koncu i tady pod blogem. a o tom, ze o veceru nekdo z vlastni iniciativy napise...o tom se mi ani nezdalo. mam fajnovej den a preju ho i vam

0 0
možnosti
PK

P78a12v33e52l 22K97u86l38a

7. 4. 2016 11:56

Karma pro nejtetelícinějšího se dědka. (psal a kontroloval jsem to slovo dvě minuty;-))

3 0
možnosti
Foto

:-) Dobrý. :-)

Jen bych malinko déle zvažoval, jestli "i" mezi "c" a "n" ponechat. Spíš bych ho vyřadil z provozu. Ale jistotu bych neměl. :-)

0 0
možnosti
DT

R^ Škoda, že jsem tam nebyla, neb je to tak daleko. Tak snad až přijedete jednoho dne číst do Německa R^;-)

0 0
možnosti
MV

Dano, pokud by byly usi Cechu a Cesek chvili ochotny poslouchat, alles ist moglich....kde vlastne v Nemecku jste? mejte krasnej den a diky

0 0
možnosti
Foto

..prej dědek...no Marku! Takovej kluk k nakousnutí přece! Ale byl to bezva večer, a přestože jsem skoro všechny texty znala, ve Vašem (tvém) podání získaly jinej rozměr.R^

1 0
možnosti
MV

kluk...no to je narez....

a toho "znani" textu jsem se trochu bal. moji obavu z toho jste shodila tim, ze ctenim se posunuly jinam. to mam radost. pribehu je dost a zacal rust zajem o to, abych nekde cetl.... krasnej den do Panenskejch Brezan - asi pred 14 dny jsem tam byli na vejletu, protoze Josef delal na filmu Anthropoid, kterej s Brezanama souvisi...ale tohle mi doslo az doma... tak priste zaklepu na branku u zahradniho domku....krasnej den preju

0 0
možnosti
DV

D30a26v15i34d 60V82l79k

7. 4. 2016 11:43

Hezký blog o hezkým pocitu:-) Ať žije radost.

0 0
možnosti
MV

presne, Davide, at zije radost! kratce, strucne, aktualne

0 0
možnosti
Foto

Vaše pragmaticky filosofická máti Vás porodila sakra dobře. :-) Jo a po zjištění, že taky nejste na zdrobnělinky, Vás mám ještě radši! ;-D

1 0
možnosti
MV

Sarko, takovou mam mamu a hotovo. a zdrobneliny, zdrobnelinky vubec a verte nebo ne (nic proti vasemu) nikdy netukam za slova ani smajliky - to jsem taky nepochopil, ale akceptuju...uz se tu na me par lidi zlobilo, kdyz jsem se k tomu priznal... fajnovej den a tesim se na cteni dejaku od vas

0 0
možnosti
Foto

Mám velkou radost z Vaší radosti a dobrého pocitu, Marku. Škoda, a velká, že jsem nebyla...

0 0
možnosti
MV

radost z radosti je siamsky dvojce, Jitko. skoda je jinych veci nez neucasti na cteni nejakyho marka...priste dorazite - kdyz bude chut a cas. dekuju za to, ze me ctete a preju moc hezkej den

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik