Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná, že by Vaše maminka opravdu měla být koučka a vysvětlit těm vyhořelým manažerkám, co je to, když vyhoří taková bubnová pračka se šnekem a vy máte zrovna velký prádlo. Snad by si už konečně přestaly stěžovat. :-):-):-)

1 0
možnosti
MV

genau, Pavlo!

dekuju za cteni, dela mi to radost

a 20.9. ctu v Chez Marcel, kdyby byla chut...

0 0
možnosti
Foto

Pračka se šnekem... časy mého velmi útlého dětství... při praní hlučela tak, že půlka ulice věděla, že se u nás pere... ;-);-)

1 0
možnosti
MV
Foto

praní u babi... prostě zážitek... zandavat kůly do připravených děr, podpírání šňůr dřevěnými tyčemi, labyrint chodeb z cejch a utěrek na zahradě... byly to rázem komnaty a palác se stěnami ve větru....:-)hezký pozdravení, Marku

4 0
možnosti
MV

to jo, ale to by hlavy nekterejch lidi nesmely zasahnout pozary a oni by nevyhoreli a vzpomneli by si, Radko

diky za cteni a mej se fajnove

1 0
možnosti
RE

No, to je zase nářez;-DR^ Když jsme kdysi s bráchancem chodili ze školy k babičce na oběd, tak na nás křičela: "nelítejte mi kolem tý pračky, nebo mě zničíte ten šněk!!":-);-D

1 0
možnosti
MV

šněk - to chci!

díky za prizen, Romane a mejte se tak, jak vam vyhovuje nejvic

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, Marku, mamka má pravdu. Na vyhořelost je nejlepší začít dělat něco pořádnýho. Přeju krásnej den:-)

3 0
možnosti
MV

nejlepsi lek, ale nekdy se holt blbe prijima, Jene...

preju fajn zbytek dne a diky za cteni

2 0
možnosti
Foto

H79a57n89a 28V39l45k64o26v15á

13. 9. 2016 12:14

Pravdu má, maminka. Koučům se vyhýbám velkým obloukem ( občas mi některý vleze přes veškerou snahu do života třeba zde, na iDnes) protože tu prostou zásadní životní filozofii v těch svých směrech nejsou s to najít. Ať žije maminka Zora a DrVoštěp.

0 0
možnosti
JS

R^R^R^ Marku, díky za připomenutí - užila jsem si i tu vířivou pračku která mlela a vytahávala prádlo, i to, když se mi "zdrchly" pleny společně s utěrkama a nešly mrchy od sebe, i tu horkou vodu, na kterou jsem sice (fikaně) používala starou vařečku, ale popálená od toho jsem byla taky, od pasu dolů mokrá jako pes, co čerstvě prolít louží. A máchání v ledové vodě a ruční ždímání (ždímačka dost často vzdorovala), ruce do krve, věšení na zahradě na šňůry podepřený kládou s hřebíkem na konci, dřevěný do lesku ohmataný kolíky... Několikrát jsem prala i na valše, když se výkřik moderny odporoučel a nepral :-) Je to cca 23 let zpátky, ale jak říká Vaše maminka - vyhořelá jsem nebyla. Vorvaná jak angrešt ano. To se pane spalo! ;-D

3 0
možnosti
MV

krasne napsany, Jano, zrejme byste si rozumela s moji mamou

diky za cteni a fajnovy zari preju

1 0
možnosti
DV

D56a69v58i80d 17V18l67k

13. 9. 2016 12:01

Dneska seš teda drsnej jako valcha. Ony to dneska nemaj ty holky taky jednoduchý.Chlap, děcka, kariéra a furt být perfektní, to je velká fuška.

0 0
možnosti
MV

jako fungujici vidim, Davide, ruční práce - viz moje matka... fajnovej den preju!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik