Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

To je skvělý, že je paní Zorka i tam dole fit .... koukám,že o hodně přicházím, já mám gynekoložku;-)

0 0
možnosti
MV

sice tvrdi, ze je na spodek uz "mrtva", ale udrzovana, jak vidno - skoro jako Lenin!

1 0
možnosti
Foto

Je pravda, že jsou situace, kdy gynekologovi, stejně jako urologovi, není třeba závidět. R^

1 0
možnosti
MV

kamarad je gynekolog porodnik, jeho konstatovani by bylo na karmu 110, ale to fakt nejde...

0 0
možnosti
Foto

J15a64n 95P28r67a56ž21á72k

20. 10. 2016 11:37

R^Marku, to tedy;-D:-)

1 0
možnosti
MV

este, ze my na kozy nemusime - teda na ty gynekologicky, myslim...

1 0
možnosti

J48a80n 25Š83e78s72t94á40k

20. 10. 2016 11:29

téma sice hodně vošajslich ale zvládl jste to perfektněR^

0 0
možnosti
MV

zdravi nejni vosajstlich, Jane, ale ja jen prepisuju - vypravi mama!!!

krasny dny preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
VF

Mamince to zdraví upřímně přeji.

Tak nějak mně to Vaše povídání ale připomnělo lékařskou zprávu o mladistvém zdravotním stavu jednoho našeho politika. (Promiňte, nevhodná poznámka.)

0 0
možnosti
MV

Vero, ja si myslim, ze zadna poznamka neni nevhodna - kor mi kdyz vubec nejde na rozum, o jakym politikovi to pisete...

a dekuju, ze me ctete. krasne se mejte porad dal

0 0
možnosti
IV

Děkuji, vylepšil jste mi den. Jenom jsem začala intenzivně přemýšlet, jestli mi můj pan doktor vydrží stejně dlouho, jak dlouho k němu ještě míním chodit. Bude to zajímavý, já budu vetchá, on bude slepej...jen aby se mu moc netřásli ruce ;-);-);-)

0 0
možnosti
MV

to je brouk do hlavy, co? umre muj gynekolog driv nez ja a zastoupi ho kluk lehce nad petadvacet? no...konec koncu - proc ne?!

mejte se bajecne, Ivano a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Ha! Tak já to mám jinak. Mladej - dobrej! Teda doktor, abych byla přesná.

0 0
možnosti
MV

no, von mladej gynekolog muze svym zpusobem fungovat lepe nez starsi, s klepajicima se rukama a sedym zakalem...

0 0
možnosti
JS

;-D;-D;-D R^R^R^ Marku, Vaši maminku zkrátka "žeru" ;-)

A Ty Vaše příběhy ostatně taky :-)

1 0
možnosti
MV

nekdy je k sezrani, sem tam k nalozeni do octa, ale spis k tomu sezrani, Jano

dekuju za hodnoceni, ale ty pribehy jsou jeji, ja jsem jen prepisovac

mejte se bajecne - sviti slunce, tak to pujde snadno

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik