Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..moje spolužačka z gymplu měla tak vyvinutý hrudník, že díky němu prolezla z matiky, protože seděla v první lavici přímo u stolu profesora matiky. Vždy když psala písemku, vzala si halenku na zip nebo na knoflíky a upustila uzdu své ( asi i jeho )fantazii. V třídní kronice je zapsáno - děkuji Eržince a Eulálii za připuštění k maturitě...( prošla se čtyřkou..o prsa ;-D)

Já jsem si ji musela vybojovat šprtáním...;-(;-D

2 0
možnosti
MV

hezka dvojcatka, zrejme...

1 0
možnosti
Foto

H58a84n15a 95V17l50k15o21v24á

24. 1. 2017 16:11

:-)Čekala jsem, že Chloe bude potkan. Morče mile překvapilo. A Madonnina ňadra by se při vzpomínce na 80.-90. léta mohla jmenovat Weapons....VámR^

1 0
možnosti
MV

clovek je porad prekvapovanej, Hanko...jednou morce, jindy koza. a mate recht, pri vzpomince na 80. leta "weapons" klidne, aktualne bych to sacoval na PTOU

fajnovy dny preju a diky za prizen

0 0
možnosti
MP

Moc pěkné ke čtení

3 0
možnosti
MV

rado se stalo

a ja dekuju

0 0
možnosti
Foto

R^Roztomilé oživlé ňadérko, Marku:-)

1 0
možnosti
MV

chlupate, s djápečkem!!!

0 0
možnosti
JS

:-):-)napnutá jsem byla jak kšandy, MarkuR^R^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik