Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

U pana zubare,prvni navsteva .

Zubar pochazel z Moskvy,vedel vodkud pochazim ja a mluvil anglicky bez prizvuku

Po mym usazeni do kresla a rozsviceni obrovskyho svetla mu povidam

"Tovarisci, ja ne znaju nicevo"

Hadejte,za jak dlouho byl schopnej zacit vrtat :-)

1 0
možnosti
MV

zrejme nejakej ten cas potreboval..., ale dulezitejsi byl duvod navstevy u nej - vsechno v poradku?

1 0
možnosti
OT

Stalo se za komoušů na Akademii výtvarných umění při zkouškách z ruštiny - 3.termín, zkoušený - starší člověk, který ruštinu ve škole nezažil. Zkoušející: Tak mně přeložte do češtiny. Boris barolsa za úgol. (Boris dobýval uhlí.) Zkoušený: Boris zahnul za roh. Zkoušející: Prošel jste ale jentaktak.

0 0
možnosti
MV

osvicený zkoušející!!! lidé z akády se domluvej po svete i tim, co umi - a pokazdy, kdyz se dostanu do nejaky fajnovy galerie, stojim pred obrazem, kterej me bavi a popisuju si ho vlastnima slovama. verim, ze si tak s obrazama a sochama povidaj i jiny lidi

0 0
možnosti
PH

Jo, někteří (něktéré) jsou skutečně drzí jak lázeňské veverky,R^.

0 0
možnosti
MV

kdyby byly(-i) aspon tak hebky, jako veverky...

1 0
možnosti
Foto

R^Jednou jsem se setkal s mladou Ruskou. Bylo to ve Varech, tam je jich plno. Tahle se stydela za to, jak se mnozi jeji krajane chovaji.

0 0
možnosti
MV

dyt pisu, ze ne vsichni, ale porad dost, Jene

ale za tech malo velkej dik

krasnej zbytek dne preju

2 0
možnosti
Foto

Tak tak.

V obchodě elektro: "Ja by chatěl batěréju"

Prodavačka: "Ale máme jen ploché"

"Plochuju batěréju něchačú". A odešel.

Jazyk takřka mateřský. R^R^R^

3 2
možnosti
MV
DP

Mám podobné zážitky - chlap jak hora - stoupnul si přede mně (taky nejsem zrovna střízlík ) a houknul : "Gdě metró?" Mně to tak šokovalo, že jsem mu to raději ukázala. :-)

0 0
možnosti
MV

jsou chvile, kdy namísto slov stačí obyčejně ukázat. a funguje to, Dano!

hezkej zbytek utery preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Taky mi v kontaktu s Rusama u nás na sídlišti vždycky naskočí věta, kterou prý říkal herec, pan Kodet - "... idítě v prďól!" ;-D

7 1
možnosti
DP

Nevím, jestli by tomu rozuměli, ale je to krásný.

2 0
možnosti
Foto

Nu, vot ... što s taboj málčik :-) ty znáješ što takoje "karma", sijčás, jesť u těbjáR^

Tohle znáte? Já ano, dokonce z praxe, vždy jsem tak rozsekal na hadry jednu známou v Řecku, která pracovala v jedné restauraci - Ona: "Kák u těbjá?" Já: "U meňjá "kák" charošij! A u těbjá? ;-D;-);-D

3 1
možnosti
Foto

.... teda byla to "ukrojinka" aby bylo jasno;-)

0 0
možnosti
MV

Spasíba, devuška.

1 1
možnosti
VF

V SSSR jsem byla v roce 1964. Na základce jsme se m-učili rusky, tak jsme měli možnost s domorodci poplkat. Když někdy došlo k tomu, že nemají to, či ono, odpověď byla sebevědomá - "u nás tóže vsjo adnáždy bůdět". To bylo sebevědomí na správném místě, Vy jste ale tu nabubřelou Marfušu dobře uzemnil.;-)R^

4 0
možnosti
MV

Vsjo budet - to je zřejmě nějaká ruská má tra, Verko. Já bych jí před sebe i pustil, ale její nabubrely chování tomu nedalo volnej průchod. Diky za čtení a fajn dny

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik