Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

probuuh;-Dto musel byt smrad po celem baraku,ze jim ani aplaus nepomohl,natoz tleskaniR^

1 0
možnosti
MV

ja si myslim, Jano, ze jak to zacalo smrdet, ze se spustila klimatizace a vyhnala ten hnidek ven z baraku

nicmene stopy - ty zustaly...

diky za cteni a krasnej, klidne i min chytrej den preju

0 0
možnosti
KT

Jojo Marku, ale chytrej telefon určitě máš, ten já odmítám, protože bych nesnesla, aby byl doma někdo chytřejší než já.

1 0
možnosti
MV

mam - darek.... - ja osobne bych si ho nikdy neporizoval

ale...davam mu jasne nevyuzivanim vsech jeho nabizenych funkci jasne najevo, ze chytrej bude az budu chtit ja, Klaro

krasnej posledni zmrzlej den preju a dekuju za navstevu myho blogu

1 0
možnosti
Foto

Můj chytrý telefon začíná každý den tím, že mě ráno nepozná. Po marných pokusech skončíme u PINu... a svět je v pořádku. :-)

0 0
možnosti
MV

takze zatim uplne v poradku, protoze Vy, Miso, telefon urcite poznate

krasnej den preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Marku, nejdřív si trochu postěžuji, že mám silný zánět hlasivek a lékařský zákaz vydávat jakékoli zvuky, prostě mlčet a mlčet. Ale to bych si nesměla rozkliknout Váš blog. Celou dobu jsem vydávala alespoň tichý zvuk do kapesníku, ke konci už hlasitější, prostě jsem si zadělala na to, že mi to mlčení na ORL ještě o týden prodloužej. Ale stejně si Vás vytisknu, vlezu si s Vámi do postele a budu se smát aspoň uvnitř. Hned se mi bude líp marodit, protože jste to napsal parádně!!!;-DR^

2 0
možnosti
MV

a zkuste, Zdenko, pred vchodem k vam domu zatleskat...

pokud se nic nestane a budete muset vytahnout klice, strcit je do zamku, otocit a pockat na klapnuti a az pak dvere otevrit - je vsechno v cajku a muzete klidne domu

domu, ne do chytre domacnosti

to se to bude pelesit...

at jste co nejdriv v poradku preju a diky za cteni

3 0
možnosti
Foto

Je to tak. Darovali nám ke kulatinám drahý a opravdu chytrý automat na vaření kávy. Vaříme na něm opravdu vynikající kávu, i když manžel, který má to vaření kávy po obědě na starosti, brblá: "Dřiv jsi mi v kuchyni poroučela jen ty, a dnes jste na mne dva - ty a ten chytrý kávovar: A to je pořád: Zapni, vypni, a jaké to kafé? Silné, slabé, nebo normální? A který hrnek? Malý, nebo ten větší - jeden, anebo zrovna dva? A bacha, čekejte - ohříváme, vyplachujeme, odvápňujeme... Doplň nádobu zrnkovou kávou, naplň nádobku s vodou, odstraň kávové sedliny - prostě - neustálé příkazy a rozkazy. Dřív stačilo dát lžičku kávy do hrnku, naplnit vodou varnou konvici, zasunout šňůru do zásuvky, zmáčknou tlačítko, pak vařící vodu nalít do hrnku a za několik minut byla káva hotová. To jsou dnes ty vymoženosti... " Ach jo, dnes je jiná doba - takový drahý dárek - a jednomu se člověk zavděčí... :-(Rv

0 0
možnosti
MV

a nejhorsi na tom je, ze je to "darek" - ten se jen tak soupnout do horni police spajzu neda, co?

0 0
možnosti
Foto

Marku... Jen ve výjimečných případech čtu blogy manželovi. Tenhle jsme bez tleskání probreceli smíchy. Mám problém s chytrým mobilem... Ty jo, bála bych se, že se ten dům rozhodne nepustit mě třeba na záchod a já bych tam tleskala a křičela : "záchod, záchod" a nakonec..... Ani to nechci domyslet, jak by ten chytrý vysavač..... :))) vysmátá karma!

2 0
možnosti
VF

To jsem moc ráda, že jste s mamkou-Zorkou tady. Dnes je tu i Zdeňka Ortová a pan Zajíc z Vysočiny. Včera jsem procházela blogy nahoru a dolů, žádná větší slanda, zábava a radost ze života. Tož vitajte, kamarádi.:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

a ja sem rad, ze moje zapisky delaj radost, Verko

ty neni nikdy dost

fajn utery preju a diky za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik