Diskuse

Kevety

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J49a35n64a 31M74a37j68o55v67á

10. 8. 2018 12:11

Krásně jsi mě pobavil :-)

2 0
možnosti
MV

a ja se vcera pobavil i sem si posmaknul, Jano

dekuju za cteni a hezkej patek k vychladnuti preju

1 1
možnosti
DS

Jak jsem pochopila, zanechal jsi Marku, takový dojem, že když "budety", bude "maso a krevety". Užívej si Asie ve vaší vesničce střediskové :-) . Taky se u vás ochladilo?

1 0
možnosti
MV

jen trosku opravim vietcentsinu: dyz budety, bude maso i kevety"

ochladilo a zaplatpanbu i prselo - takze se nemusi zalejvat zahrada a neco snad nateklo i do zalejvaciho rezervoaru

trosku si oddychneme a od zitrka zase hice, jak slibujou

preju pohodu, Daso a diky za cteni

2 1
možnosti
Foto

Peceny kuze ot plase to velky lachudka ;-D

Nedávno jsem se velmi pobavil, když mi v "moravské selské restauraci" přinesli namísto medailonků z panenky různě nahranato nakrájené kousky vepřové kýty a servírka mi řekla, že když nevím jak vypadá medailonek z panenky, tak nemám chodit do hospody. ;-D

5 0
možnosti
MV

to velka lachutka! o tom zadna, jen jsem ji necekal v zavitcich

a pani mela pravdu - kdyz nevis, nechod - s takovou za par mesicu zajdou na ubyte - a zadna skoda!

1 1
možnosti
MK

Pane Valíček, já osobně do vietnamských jídelen nechodím a vy jste mě svým článkem jenom přesvědčil, že dělám dobře......já nedám dopustit na naši českou kuchyni, jinak samozřejmě proti gustu.......

1 1
možnosti
MV

dneska je pocasi na brabce se spenatem a bramborovym knedlikem - miluju to

vcera v hicu byly idealni zavitky a bun bo nam bo

ze do zavitku spadl kus veproveho z bun cha - stane se

to jsem nevytykal, jen jsem chtel vedet, jestli budou v "nasi" thai hospode davat do nem cuon maso pravidelne - to bych se pak zavitkum vyhejbal

netusim tedy, cim jsem Vas presvedcil, ze je spravne nechodit do asijskych restauraci...

1 1
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik