Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukám, Marku, že je na tom maminka stejně jako já. Sem tam pavučiny a trochu rez, ale jinak dobrý.

1 0
možnosti
Foto

Jsem vyklepaná z gyndy od mládí doposud. Strašná věc. A když se najde doktor, co umí a ještě je džentlas, je to paráda...:-)R^

1 0
možnosti

nemohu posoudit, Ivano

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Maminka má dobrej přístup.;-)

0 0
možnosti

dicky, Klaro, proto funguje tak, jak funguje

0 0
možnosti

Jojo, já si na prahu šedesátky postěžovala panu doktorovi, že ta menopauza ne a ne přijít, že už bych to vážně brala a on se jen zasmál a ujistil mě, že si ještě počkám, že na ultrazvuku vidí, že to ještě chvíli potrvá. Tak čekám, prý má dost sedmdesátiletých aktivních pacientek, ach jo...

0 0
možnosti

J71a59n 31Š40e51s51t41á27k

20. 10. 2016 19:27

Teď chci vidět, co budete dělat se všema fešákama, co jste je právě nalákala:-)

1 0
možnosti

....má pravdu, předsedo!;-D;-)R^

0 0
možnosti

jé, Mirko, ahoooooooooj, holka!

v tomhle pripade ji MUSIM verit, pac podobne zkusenosti s pevnymi a zdravymi stenami, proklepavanymi v mem tele, fakt nemam!

mej se moc krasne. ja uz defitivne za Prahou, Prahu na dohled, takze jakmile nejaky cteni ve Slunecnici a jinde na dohled, prosim o echo s dobrym predstihem...pak zaprahnu vranika do kocaru, prasknu bicem a pofrcim...

0 0
možnosti
Foto

Návštěva mé gynekoložky je děsná nuda. Zato mám čerstvý zážitek z ortopedie, kde mi před nedávnem mladý sympatický doktor prováděl obstřik kotníku (auuuu - brutální!!!). Recepční, u které se platí, se mne vtipně zeptala: Opíchal vám to pan doktor?:-P Myslím, že jsem asi dost zrudla.

Díky za pobavení, kam se hrabe Rózamunda Pilčr.:-):-):-)

1 0
možnosti

muj velmi dobry kamarad je lekar akupunkturista - takze o pichani uz taky neco vim...

Pavlo, diky za cteni a fajn zbytek dne preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, dočista se mně začalo stahovat břicho a nejen břicho. Jako vždycky, když mě čekala podobná prohlídka8-o UF! Ale představa mámy v ordinaci a Rozamunda Pilčr mě uvolnila břišní svalstvo naprosto dokonale!;-DDíííky!!!R^

0 0
možnosti

tak to jsem rad - jedny z nejhorsich veci v zivote jsou tenze..., Jitko

mej se bajecne!

0 0
možnosti

Zasmála, jsem se pocity mám podobné :-)ale zatím jsem ráda, že mám v ordinaci o něco starší paní doktorku...ale věčné tam taky nebude..

1 0
možnosti

nechte se prekvapit, Radko...

dekuju za cteni a fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

mám pana doktora, co říká svým pacientkám od 15 do 100 - ták a hezky uvolnit bříško. Je to milé, milé vždycky a milé zvláštětehdy, má-li dotyčná uvolněné bříško tak nějak hodně moc až velmi.;-D Ošemštné téma, ale ono... pro ženskou s léty přibývajícími kolikrát skoro k nepřekonání ošemetná ,,návštěva,,...

2 0
možnosti
Foto

ošemetné a moc tě zdravím:-)R^

0 0
možnosti

Vás a Vaší paní maminku by měli předepisovat jako prevenci před špatnou náladou R^:-) díky a pište pilně :-)

1 0
možnosti

mne ji jako medikaci nasadili uz ve triasedesatym a porad dobry, Evo

preju hezkej den a dekuju za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik